Merhaba güzel anneler 23 haftalık hamileyim Ayrıntılı ultrason da bebeğin hiç bir sağlık probleminin olmadığını sadece iri bir bebek olduğunu ve 1 hafta önden gittiğini söyledi. Dün kasılma için gittiğimde doktor suyunun fazla olduğunu biliyor musun dedi evet radyalog söyledi dedim ilerde tehlike arz edebilir dedi ve şeker yüklemesi istedi. Yaptıracağım. Böyle sıvı fazlalığı yaşayan var mı varsa paylaşabilir mi lütfen