Miniginannesiiiii Elif551 Liv de seher sarıya gidiyorum hamile kalmadan önce enfeksiyon için gitmiştim kendisi çok tatlı her sorduğuma yanıt veren ve de çok ilgili bir doktor tavsiye ederim ücreti de 265 tl
Essess Mkblgrlyn muayene ücretleri nasıl acaba cazip beyin doğum filan bilginiz var mı bende gitmeyi düşünüyorum da
glyanki Ben Liv’e Seher Sarı’ya gidiyorum. Çok tatlı, çok ilgili ve çok rahatlatıyor. Kan tahlillerini sürekli takip edip en doğal ilaçları veriyor. Muayene 205 ₺ doğum ücretini bilmiyorum
glyanki Miniginannesiiiii yaaa bu ay gittim aslında yeni yılın ilk günüydü o yüzden değişmemiş olabilir 😊🙈 doğuma kadar ne kadar ödeyeceğiz paketlerde kaldırılmış merak ediyorum
aeh Miniginannesiiiii oha ya iyice abarttılar. Sırf kadın iyi diye gidiyorum ama değiştiririm böyle giderse 5dklık kontrol için 265 nedir yani
Miniginannesiiiii glyanki bilmiyorum ki ben banka personeliyim bizim anlaşmamız var diye ben ödemiyorum hiç sormadım 🧐