ecemeric Ya yok biz 14.hadtada öğrendik ama o gün kontrol boyunca çok uğraştı doktorumuz. Bebiş oturuyordu. Sonra baya bı bekledik tekrar girdik çikolata falan derken gördük sonunda 😂😂
Gunel99 ballarinannesidirr bu gun 15 haftalıgız 12 .4 70% kız demısdıler bu gun 100 de 100 kız dedıler☺️