bigunanneolucak Kızlar gecen ay klomen içerken daha sancım ve göğüs uçlarım hassaslaşmıştı.. zaten hap bitince gittiğimde doktor çatlamış demişti baya sancım oldum yani. ama suan klomenin 3.günündeyim hiç bi sancı veya göğüs hassasiyeti yok. Acaba büyümüyorlar mı 🥺
Betulmtn bigunanneolucak bende geçen ay kullandım klomen dediğin gibi sancı yoktu. Bu ayda kullanmadığım halde aynı sancıyı yaşıyorum. Ben de buna Bi anlam veremedim 🤲
Betulmtn bigunanneolucak pardon gecen ay çoktu yazmıştım telefon düzeltmiş. Geçen ay yaşadığım kadar bu ay da yaşıyorum