Sakman Merhaba arkadaşlar ben 25+3 oldum çok şükür ana bazen sıcaklardanmıdır yada sıkıntıdanmıdır bilmiyorum çanaşırım ıslanıyor sizlerdede böyle bir durum oluyormu
Pinaryyim Sakman cnm bn 39haftalıgım sıcaklar bşladıgından beride hep ıslanıyo çamaşırım sürekli degiştirme halindeyim şükür suyumda hala çok iyi
Sakman Dnztrn Dr test yaptı pet kullandırdı bişey çıkmadı ama tedirginliği hala devam ediyor işte teşekkür ederim
Sakman Selenaycesur bende bu durum Bayadır var çok ilaç kullanıyorum belki ondan belki sıkıntıdan bilemiyorum dr gittimi peki sen
Selenaycesur Sakman yok gitmedim kontrolüme çok az kaldı o yüzden ama bugün bi sıkıntı yok dün çok terledim belki ondandır diye düşünüyorum
Nuranaliayaz1 Benimde çok ıslaklık oluyor fakat dışarı ciktigimda ya da iş falan yaptigimda oluyor yani terledigimiz için bence 22+1 haftaligim en başından beri böyle benimki de