Kizlar merhaba öncelikle
13 haftalık hamileyim ilk hamileligim oldukca tecrubesizim hicbir belirtim yok bir hafta once kontrole gittim doktor cok sukur iyi dedi oglun olcak dedi ama hissetmedigim icin surekli bir endise korku dusunce icindeyim iyimidir vs vs diye ben mi boyleyim herkes mi normal mi bu durum nolur dua edin bize benim dualarim sizlerle rabbim korusun yavrularimizi insallah saglikla sag salim kucagimiza almayi nasip etsin hayirli evlatlar yetistirmeyi nasip etsin olmayan isteyen herkese nasip etsin hayırlı sağlıklı evlat insallah ❣🙏