mrvears 8 saatte bir içiyorum normal de unutup 1 saat erken içmişim bi zararı olur mu ki doktorumu aramalımıyım
Busra34ybg mrvears bisey olmaz canım bi seferden ben fitil olarak kullanıyordum ama unuttum oluyordu doktora sordum 1 saatten bisey olmaz demişti
Sermec27 mrvears ben cok takılmıyorum canım ben de progestan 200 kullanıyorum bazen 12 de içiyorum bazen 1 de ikincisini de akşam 8 9 gbi içiyorum 8 saatte bir olmuyo bazen 9 saat falan da oldugu oluyor sorun olacagını sanmam
mrvears Busra34ybg peki şimdi bir sonraki ki normal içtiğim saatte de mi yoksa ilacı içtiğim saatten 1 saat sonra mı içmem lazım
mrvears Busra34ybg sizde 8 saatte de bir mi kullanıyor sunuz ? Yani içtiğim saatten 8 saat sonra kullanacağım dimi
mrvears Busra34ybg ben yaklaşık 5 aydır kullanıyorum siz ne zamandan beri kullanıyorsunuz ? Günde kaç tane alıyorsunuz
Busra34ybg mrvears ben 12 saatte bir alıyordum akşam 4 ve gece 4 uyuyakaldığım zamanlar oluyordu 5 de yaptıysam ertesi gün 5den devam ediyordum bıraktım ama kullanmıyorum artık herhangi bi tehlikem olmadığı için
maria12 Progestan kullananlar neden kullanıyorsunuz acaba benim hiç kanamam yok ama doktor kullan dedi
mrvears maria12 Rahmi kalınlaştırıyor erken doğum düşük riski gibi durumları engelliyor eğer yeniyse hamileliğiniz ilk 3 ay riskli olduğu için vermiş olabilir
mrvears maria12 yada ağrınız oluyorsa ondada önlem amaçlı veriliyor sanırım birde rahim kasılmalarını engelliyor
maria12 mrvears evet canım ilk 3 ay vermişti sonra bıraktım. Geçen gün gittiğimde karın ağrım çok oluyor demiştim şişkinliğim de vardı. Progestana tekrar devam et dedi. Demek o yüzden. Teşekkür ederim, kafama takılmıştı ☺️
mmavi Ben fitil olarak aliyorum gunde bir sefer yatmadan ama saatine hic bakmam🙄 hic saatle ilgili birsey duymamistim. Suan bir sorun yok.
Es2134 Ben 6 ayıma kadar kullandım. Hem kanamam vardı hemde erken doğum riski vardı. Bebeğimin eşi yani plesentam rahmin önünde gelişti. Hiç saat fln koymadım sabah sabah akşam içtim hiç sıkıntım olmadı şükür doğuma da az kaldı.