Aslanannesiayse Merhabalar ben 2 yıl önce oğlumu kaybettim erken Doğumla ve şimdi ikinci bebeğime hamileyim doktor o zaman 11.haftanda corasprin kullanmaya başla demişti tekrarlanmaMası için benim gibi böyle Bi durum yaşamış olanlar var mı?
Minniemouse89 Aslanannesiayse evt kan Sulandirici hap kullanıyorum tekrar etme riski de varmış . Bnde şeker de çıktı 23+0 tüp Bebek şuan rabbim nasip ederse . Psikolojim darmaduman ota bota ağlarım o gün bugündür. İst mısın sen de ? Hangi doktora gidiyorsun ?
Minniemouse89 Aslanannesiayse bnde Göztepe Medical parka gidiyorum bu gebeliğimde Perinatoloji bölümüne . Alimi Zeynep Kamilde kaybettim .
Aslanannesiayse Minniemouse89 perinatoloji bölümünden bana hiç bahsetmediler benim 13.haftam yani 3 aylık muayeneye gidicem bu hafta
Minniemouse89 Aslanannesiayse bn kendi isteğimle gidiyorum biraz pahalı ama varım yokum feda olsun . Bu riskli gebeliklere bakan bölüm . Bi de tüp bebek bnmki . 23+0 olduk her an mayın tarlasında yürüyor gibiyim . Bi çöp bile almadım bebeğe korkudan . Sahiplenmemek için isim bile düşünmüyorum . Aynı acıyı rabbim yaşatmasın bu defa kaldıramam açık net söyledim
Aslanannesiayse Minniemouse89 bu dünya bir imtihan dünyası hepimiz için ve unutma Allah sevdiği kullarını imtihan edermiş veren de o alan da biz ancak ve ancak aciz kullarız ve cennetine şefaatçi eyledi bize o meleklerimizi inşallah