Hanımlar bugün çatlatma iğnemin 12.günü adet oldum netten falan araştırdığımda pek bişey göremedim ama çatlatma iğnesinden 14 gün sonra ya adet olunur ya hamile kalınır yazıyodu ama ben 12.günü adet oldum çok kafama takıldı sabahtan beri varmı aranızda benimle aynı durumu yaşan