yavrukelebekk iko123 ben şu an geçiriyorum bol bol meyve, nane limon, ıhlamur, tavuk suyu çorba içine bol limon karabiber, bal zencefil, pekmez vs. Ağır geçiriyorum o yüzden yiyerek atlatmaya çalışıyorum
Nur3271 iko123 geçmiş olsun öncelikle bi hafta oldu atlatali vitaminlerini düzenli al bol meyve ve c vitaminini ihmal etme. Yenene içmeme dikkat et insan iştahsız oluyor ana zorla kendini 2 2 buçuk litre su içmeye çalış
_TuBaa_ iko123 Maalesef ilaçsız. Eşim Pozitif oldu ve biz 5 gün ayrı kaldık ben hamileyim diye dr. Onu hastaneye çekti. (Kendisi hafif geçirdi ama astım olduğu için onuda benide tehlikeye atmadı kendi göğüs dr.) Tabi beni beklettiler 7 gün evde izalosyon şeklinde. Ve grip oluyormusum gibi başladı. Benim testimde pozitif gelince tekrar karantinam 0 dan başladı. Ve 2. haftayı ağır grip şekilde geçiriyorum. Koku kayboldu ama tada bir şey yok. 33 hafta ve bebekte ekstra hareketli yoruyor. 🥺
Keskinoglu yavrukelebekk yiyerek nasil agir geciyor canim anlamadim.bende şuan covitim ama 5 gün boyunca malesef yiyip içemedim.ancak başladım yemek yemeğe.
DLNSYGN yavrukelebekk çok geçmiş olsun bende bugün sağlık ocağına gitmek için anneme geldim ve kardeşimin korona olduğunu öğrendik ama onunla hiç temasta bulunmadım aynı oda da durmadık öğrendiğim gibi hemen amcamlara geldim kalmaya çok korkuyorum acaba bulaşmışdır diye bende 6 haftalık hamileyim Allah korusun olursam bebeğe zarar falan verir mi diye korkuyorum
yavrukelebekk Keskinoglu iştahım çok kapanmadı ama çok ağır grip geçiriyorum şiddetli öksürük vucüt ağrılarıyla yatağa düştüm ama mümkün olduğunca şifalı şeyler tüketmeye çalışıyorum ilaç kullanamıyoruz sonuçta onu demeye çalıştım 😊
Keskinoglu yavrukelebekk yeterki yiyebil canım.en azından vücut dinç kalır.malesef ben hiç bisey yiyemedim 1 hafta..şimdi ancak ancak yıyebiliyorum ama acayip öksürük var tıkıyor.yatirmiyor resmen.oksuruk için yaptığınız bisey var mı.tavsiyeleriniz neler….
yavrukelebekk DLNSYGN Allah korusun inşaAllah bulaşmamıştır ama bebeğe bi zararı yokmuş çok şükür sadece hamile olduğumuz için diğerlerinden daha bitkin oluyoruz ve ilaç kullanamadığımız için de uzun sürüyor. Siz yine de kendinizi izole edin kimseyle temas etmeyin bol bol meyve yiyin
DLNSYGN yavrukelebekk aynen öyle yapcm İnşallah birşey olmaz rabbim hasta olan herkese de şifa nasip etsin inşallah
KkubraKkubra44 Bende şuan kovitle mücadele ediyorum. 33 haftalık hamileyim ayrıca. İlaçsız geciyor günler. Bugun 6.günüm. Cok agır girip eşliginde atlatıyorum. Aynn bebegimde hareketli olunca uyuyamıyorum. Bol bol c vitamini ve dinlenme ile atlatırım umarım.
deniiizz Keskinoglu çam kozalağı pekmezi alın ve her sabah aç karna bir kaşık için. Ben o şekilde öksürüğü azalttığımı düşünüyorum.
yavrukelebekk Keskinoglu Allah şifamızı versin. Bal zencefil karıştırıp onu yiyorum muhakkak yapın çok işe yarıyor. Bi de hakiki zeytinyağı ve çörekotunu karıştırıp göğsüme sırtıma sürmüştüm. Henüz tamamen geçmiş değil benimde ama azaldı