Ylmblz Babymer biz vivense den odasını aldık, bebek telsizi, hastane çıkışı, emzik biberon gibi şeyler aldık 💕 her ay belirli ihtiyaçlarını alıyoruz Nisan başında doğum görünüyor, o zamana kadar lazım olan hetşeyi almış oluruz peyderpey💕
TwPriencess2- Merhabalar, henüz bende birsey almadım bu aydan snra ufak ufak alacağım inşallah bir Kızımız olacak ♥️👨👩👧 nasipse 10 Nisan gibi doğumum 😍 Allahim hepimizin yardımcısı olsun
Mengihilal Henüz hiç bişey almadık 🤷🏻♀️ Bu üçüncü gebelik olunca daha sakin ve rahat ilerliyor süreç 😌
Merve6521 Merhabalar 😊 ben başladım ufaktan elbise beşik dolap falan bakmaya almak için detaylıyı bekleyeyim dedim cinsiyeti kesinleşsin diye bakalım artık allahım sağlıkla kucağımıza aldırmayı nasip etsin ❤️
Babymer Merve6521 amin canım 🤗beşik ne düşünüyorsunuz ben anne yanı chicco düşündüm 1 yaşına kadar kullanıyormuş
Merve6521 Babymer Babymer ben bir mağazada beğendim markası öyle çok duyulmuş değildi anne yanı tekerlekli falandı yatak odasına da götürebilirim diye onu almayı düşünüyorum inşallah seninkini de iyi ama duymuştum onu da canım
Hilalyigitulec Ben başladım hastanes çıkışı falan puset araba .. son aylara yığılmasin diye yapıyorum artık.. detaylı ultrasona da girdim geçen hafta
Serdem39 Yavaş yavaş alışverişe başladım ben indirime girdikçe netten alıyorum malum pandemi var çıkamıyorum son aylara kalsın istemiyorum