asslihan gamzeee123 bende bu durumdan yana çok karamsardım ama şuan öyle birsey olmadı 3 aylıkken kız dedi 4.ayımda yine kız dedi değişmedi 🤗
Haticesrkya gamzeee123 evet özel doktor kız dedi devlet hastanesi erkek dedi artık ne çıkarsa süpriz😂
prensesim35 gamzeee123 bnce sonradan değişmez sadece doktorlar yanılabilir bnm 12 haftalıkken kıza bnziyor demişlerdi 29+1 haftalığım hala kız değişmedi
haziranin25i gamzeee123 ben karşılaşmadım. 13+3 de kızım olacağını öğrendik 30 haftaligiz değişmedi 🍭💜
Haticesrkya gamzeee123 16 hafta iken kız dedi 20 haftada detaylıda görmeden erkek dedi detaylıya girdim söyleyemem ama doktor ne söyledi dedi bende ilk kız dedi sonra erkek dendi dedim oda ilk ne dediyse odur dedi güldü yasakmıs söylemek
Merve6521 Canım kaç haftalıkken dedi doktorun benim erkek dendi 12. Haftada 15 hafta da kız dendi detaylıyı bekliyorum bende