Gizemaltnr Kızlar konumuzla pek alakası yok ama bu ince halılar çok hoşuma gidiyor ama kararsizim çok mu ince diye aranızda kullanan yada memnun kalan var mı önereceğiniz hali sayfasi
Selin59 Gizemaltnr ben mutfağıma aldım , instagramda simenteks sayfasından 🙏 acayip memnunum kaç defa makinaya attım hiçbir şey olmadı
Babyy1S Gizemaltnr şimdiki aklım olsa ince halı alirdım 1 halıya 1 2 bin vermektense o ince halilar hem toz tutmuyor çok hemde ayak izi vs oldugunda surekli supurmek gerekmiyor ama balkonuma aldım ince halıdan çok memnunum
Ruya26 Evin ısınması nasıl canım ? Doğalgaz yada kalorifer ise kullanırsın sıkıntı olmaz.Diğer türlü soğuk olabilir çok ince bişey çünkü
Nur1903 Selin59 merhabalar alt tabanı tekstil derisi oluyor sanırım o modellerin, herhangi bir dökülme oluyor mu acaba bende çok beğeniyorum da ince halıları birde alerjik astım hastasıyım o yüzden çok hijyenik geliyor gözüme o halılar 😍
Gizemaltnr Babyy1S bende beğenmiyorlar yorumlara bakıyorum birde sizlere sormak istedim kalınlığı kaç mm acaba
Babyy1S Gizemaltnr kalinligini bilmiyorum halıcıdan almistim makinede yıkanan halı diye geçiyor altı deri kaymaz olanlardan