Arz123 12 haftalık hamileyim ama bebeğimin ne kalp atışını nede hareketeni hissedebiliyorum sizce normal mi anneler
busbusbus10 Arz123 çok normal ben 23. Haftamda net olarak hissettim hareketlerini ilk gebeliğinse normal
Busra34ybg Arz123 çok normal ben 19. Haftadayım yeni yeni ufak hareketler hissediyorum 20. Haftaya kadar hiç bisey hissetmeyebilirsin bile :)
Sermec27 Arz123 hareket için erken özellikle ilk gebelikse ayrıca bebeğin kalp atısı hiç bir zaman dısardan belli olmaz sadece hareketler dısardan belli olır 🥰
Deletedmom385 Bende 12+4 haftalık hamileyim bu zamanda haraket hisdedemen zaten bebek daha kucuk insallah 20 haftadan sonra hissedersin canim 🥰
ironbaby Sadece ultrasonda görebilir be duyabilirsiniz, dışarıdan birşey hissetmemeniz çok normal. Özellikle de ilk gebeliğinizse
bb1509 Arz123 minicik o daha gücü kuvveti yok ki nasıl hissedesin ben 19 haftalığım daha çok minik minik hissediyorum😊
melegiiimm Arz123 canim o kisiden kisiye degisiyor.karin derin ince olursa hissediyosun ama 12 ciddende erken.en az 17 ile 20.haftada hissedersin.