yaztatili Bugün 40+0 olduk. Sancı, açılma, nişan, su hiçbir şey yok. Benimle aynı durumda olanlar var mı? Açılma olmazsa suni sancıyı mı sezaryeni mi tercih etmeliyim sizce ?
Zehrasenleer Bende aynı sekildeyim😢 doktorumun hesaplanasına göre suan 39+6dayım.açılmam yoktu gecen hafta😢 perşembe son kontrol ona göre kendi gelmezse cuma günü suniyle dogumu başlatalım dedi korkuyorum biraz