Burcuk Efeninannesi aynı konuyu bende açtım 24. Haftada başladı 25. Haftaya girdim göbeğim çok kaşınıyor 🙁( doktor dA bi şey demedi konu hakkında. Dokunmamaya çalışıyorum ama duramıyorum
Efeninannesi 31 haftalığım suan delirmek üzereyim bu nasıl kaşıntı bu nasıl acıdır böyle dayanılmıyo krem sürdüm yukandım ama hiç hafiflemiyo
Haticeyildiz Efeninannesi bende 30+5deyim yavas yavas cikmaya basliyo benimkide cok kasiniyo avucumun iciyle bastirmadan kasimaya calisiyorum
nsyldz Makyaj silme pamugu varya yuvarlak onu gobek deliginize yara bandiyla yapistirin bende bunu birinden duymustm kasinma gidermi bilmiyorum ama surtunmeyi engeller atlete kazaklara
Efeninannesi nsyldz cok tesekkür ederim hemen deniycem öyle zor bişey ki işime yaracak herseye acığım hemen deniyorum çok tesekkür ederim 🙏🏻
Haticeyildiz nsyldz evet o benimde aklimda elime falan degerse korkarim 😊 bide bol seyler giymiyorum giysidende belli olunca rahatsiz olurum
Vldn Benim göbek deliğim balık dudağı gibi oldu dışarı frladı resmen ve bebek oraya doğru gelince oynayınca göbek deliğim çok acıyo sizdede oluyomu öyle
Burcuk Efeninannesi eşimin yorumu : karnın büyüyor yırtılıyor ondandır bu ağrı.. ne kadar kolay söylüyor ! Neyse Bebek istediysek sanırım böyle şeyleri çekeceğiz Allah beterinden korusun
Efeninannesi Bana Burcuk evet canım bana da cevremdekiler öyle söylüyo geriliyo ondan kaşınıyo diyorlar bol bol kremlere boğuyorum göbişimi ama fayda etmiyo öyle tatlı tatlı kaşınıyor ki
Efeninannesi Tahsey carşamba gidince sorcam canım henüz fırsatım olmadı yeni yeni basladı zaten bakalım çarşamba insallah derdime derman olabilir