Birfincankahve Kızlar benim babamla eşim bugün test verdi baş ağrıları hafif ateşleri var ayrı odadalar ben de temas halinde bulunmuş oldum,doğumuma da 15 gün kaldı.Ben de bişey yok iyiyim ama korkuyorum corona olup doğum nasıl oluyo biliyo musunuz?
maras46 Birfincankahve gecmis olsun inşallah kolay atlatırlar, sorunuz hakkında bir fikrim yok fakat üstte kalsin diye yazıyorum
Serifeisitmir Birfincankahve canım ben doğuma 20 gün var korona oldum planlı sezeryan şu anlık beklemekteyiz ankarada özele gidiyorum burda pozitif olup doğum yaparsan ekstra ücret alıyormuş hastanem kabul etmezsen pandemi hastanelerinden birine gonderiyirlarmis
Zuzu-54 Birfincankahve bnde ailemin yanına gelmiştim pozitif var ailemde ve bnde karantinada kaldım bugün 11. Gün bana test yapmadılar ilaç kullanmadığım için hamilelikten dolayı kasıklarda şiddetli ağrı ve baskı var ona dayanamıyordum bi kaç gündür lekelenme var dün geceden beri şiddetli bel ağrım var hala geçmedi çok kötüyüm sancı cekiyorum sanki
Birfincankahve maras46 teşekkür ederim Allah razı olsun 🙇♀️ sonuclar daha cıkmadı corona belirtileri diye sormak istedim ☹️
Birfincankahve Serifeisitmir sana da gecmiş olsun canım Allah’ım sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah 🙇♀️inşallah olmam da sağlıkla kucağıma alırım kendimi gectim bebeğim için endişeleniyorum olursam nasıl olur diye ☹️
Birfincankahve Zuzu-54 Kac haftalık hamilesiniz? Cok gecmiş olsun Allah acil şifalar versin inşallah 🙇♀️
Birfincankahve Serifeisitmir inşallah canım teşekkür ederim sürekli meyve yiyip su içiyorum bakalım 🤷🏻♀️