27Nurdan Merhaba hanimlar 36.1 lik hamileyimm ve az once wc de hafif bir kan gordum napmaliyimm lutfen yardim edin
Deletedmom54 27Nurdan aile hekimi ne yapabilir ki en iyi diyebilecegi hemen hastaneye gidip kadın dogumcuya görün demek olacak.
Deletedmom15 27Nurdan i 27Nurdan benim aile hekimim hiiic karismiyo boyle meselelre direk kadin doguma gorun diyo eben iyiyse saglik ocagindaki o bilgilendrir ancak imkanin varsa mutlaka doktora görün ciddi bisey degilse bile doktordan duymus ol
Melikeakkc 27Nurdan kan gelmesi iyi bişey değil ama bebiş sıkıntıya girmeden alırlar belki ciddi bişeyse beklemeyin derim