Kasıntı varsa mantardır . Gebelik öncesindedir hassastım çabuk mantar olurdum şimdide mantardım şiddetli kasıntı akıntı beraberinde. Travazol aldım sürdüm 3 sürmeye kesti diyebilirim .( doğal yöntemlerden sirkeli su karbonatlı su vazelin hepsini denedim)