Ecrin_nn Merhaba arkadaşlar Temmuz da düşük yaptım. Şimdi 5+5 hamileyim doktoruma Cuma gittim keseyi çok şükür gördü ve sağlıklı dedi 30 Kasım’da gel kalp atışına bakalım dedi ama sarı akıntım var böyle olan var mı?
koala06 Ecrin_nn Benim 10. Haftaya kadar sarı akıntım devam etti. Doktora da danıştım gebelikte olabilir dedi. Herhangi bir enfeksiyonumda yoktu sonrasında kendiliğinden geçti
Deletedmom15 Ecrin_nn hormonlardan dolayi ve vajina kendini dhaa temiz tutmak istedigi icin akinti artıyo hamilelikde kotu kokulu akintilar enfeksiyn belirtisi olur mesela .kanama olmadigi surece korkma stresde kotu etkiler bebegini
Deletedmom15 Ecrin_nn yesilimsi ve kotu kokulular sknti oluyo der doktorum hep bi cok hamilenin akinti problemi var zatn normal bi durum
Harunayse Ecrin_nn kokulu olmadığı sürece korkma bende de olmuştu bi kaç defa suyu bol icmelisin anca öle atılır bebegin su istiyor anlamında demek o yetmiyor ictigin su gunluk 2 2 buçuk litre mutlaka iç Rabbim daim etsin hayırla kucağımiza almayı nasip etsin cümleye.tüm isteyene bu duyguyu tattırsin
maria12 Ecrin_nn siz yine de bol bol su için. Sarı akıntı normal kabul ediliyormuş bende de olmuştu sormuştum ☺️
Bittercikolata Sarı akıntı bende de var 6+2 yim şuan. Gebeliğimi öğrendiğimden beri var 3 gün önce doktora gözüktüm. Kan değerlerimde de idrar testinde de hiç bı sıkıntım çıkmadı. Bence gebelikte bu normal endişelenmeyin 😊
Ecrin_nn Harunayse amin cümlemize inşallah Rabbim kimseyi evladıyla sınamasın teşekkür ederim cevabın için🤲😊
Gulsah91 Ecrin_nn rahatsız edici bir koku kaşıntı yanma falan yoksa sadece rengi değiştiyse hormonaldir kafanıza takmayın bence
Ecrin_nn Kaşıntı yok koku da yok sadece gördükçe ben biraz etkileniyorum daha öncede düşük yaptığım İçin danışmak istedim 😊
Gulsah91 Ecrin_nn hiç korkmayın öyleyse bende kültür testi falan yaptırdım sarı diye ama bisey çıkmadı🤗
Ecrin_nn Gulsah91 Çok şükür Rabbim kimseye yaşatmasın çok teşekkür ederim tehbirimizi alalım gerisi takdir 🥰❤️