6217 Merhaba kızlar 30+3 olduk ve bebek şampuanı yağı kremi vs ve bebek bezi en önemlisi ne aldınız ilk doğan için sürekli atıldığı için e bebekte GOON diye bi marka önerdiler sizce alan var mı memnun kalan yada ?