Gizemmmmmmkync Kızlar transfer sonrası crinone jel kullanıyorum. Bugün akşam 1 saat geç yaptım unutmuşum ayy çok üzüldüm ya. Böyle olan oldu mu bir sorun oluyor mu 🥴
Elbet-birgun-kavusacagiz Gizemmmmmmkync bisey olmaz canm ben hep alarm kuruyodum yatarken aliyodum ki akmasin hemen
Myssr Gizemmmmmmkync ben uyanır uyanmaz yapıyodum. hiç unutmadm ama kullanmayı bıraktgmda bile hala gelmeye devam etmişti o yüzden ztn içeride hala bi miktar olduğu için sıkıntı olmaz bnce
asliea Genelde sabah ilk uyandığında yapılması, sonra da 20-30 dakika isteniyor. Unuttuğunda problem olmuyor sıkıp yine hayatına devam edebilirsin😊
Gizemmmmmmkync Elbet-birgun-kavusacagiz ya canım bende hep alarmla yapıyordum telefon sessizde kalmış 1 saat geçti inşallah sorun olmaz
Elbet-birgun-kavusacagiz Gizemmmmmmkync yokcanm bi kereden insallah bisey olmaz bidaha dikkat ederdin