Ben de iki gün yoğun kırmızı kanama olmuştu iki gün hastanede yatmıştım , sonra kesildi, kontrole gittiğimde içeride hala büyük bi kanama olduğunu hala dışarı geleceğini söylemişti doktor. 3-4 gün gelmedi sonra kahverengi gelmeye başladı yoğun bi şekilde, tekrardan çok korktum. 3 gün sürdü kontrole gittim doktor %70azalmış içerdeki kanama dedi, yani gelen kahverengiler iyiymiş meğer. Üç gündür de leke şeklinde devam ediyor