Nezosikra esloka 39+2 den beklemedeyim ailemde etrafımda benimle hamile olanlar 38 inci haftada doğurdu ama bende hala tık yok kiz erken gelir derler ama alakasi yok erkek doğurdu amcamin kizi 38 haftada doğurdu benim kizin gelmeye niyeti yok ama hiç 🤷♀️🤔
brcbr esloka sezeryan olucam inşallah doktor bu hafta alıcağını söyledi tam günü yarın netleşcek heyecanlıyız🤲🏻
Canselhabib27 39 +4 hala gelmeye niyeti yok pasaanin artik bel ağrısından ne yatabiliyorum ne oturuyorum Allah biran önce sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🙏❤
Balannesiiii1 esloka tam 40 haftam ama hanfendi gelmiyor yarın görmeye gideceğim bakalım ne dicekler siz gittiniz mi muayeneye
esloka Balannesiiii1 benim randevu da yarin ben bugün e aldim sanıyordum yarına almışım devlet olunca önceden akıyoruz ya
Ozoooo Dilanser merhaba camimdense 40 haftayım tam yarin doktorum yatisimi alacak sanirim ne şancı ne açılma belirti yok suni verecek sanirim siz beklemedemisiniz daha
Elifduruelif 40+0 ama gelmiyor bir türlü üstelik aldığım randevular sürekli iptal oluyor umarım bi sıkıntı çıkmadan gelirler
Helenjr Bizde 40+1 olduk dün geceden beri ufak tefek adet sancısı dışında hiç bir belirtim yok Cuma’ya kadar gelmezse sezeryan dedi doktorum bekliyorum inşallah kendi gelir 😔
Bs3547 Bizdede aynı 39+2 hafif adet sancıları gibi bugün son kontrlümüze gittik pazartesi ye gelmesse yatış suni sancı başlatcaklar