_haziran 14haftaligim benimde bugün lekelenmem oldu kadın doğum acile gittik herşey normal dedi kanama alanı yok çok şükür ama her lekenme kanama düşük tehlikesidir dedi doktor pruloton depot iğne vurdular progestan 200mg verdi 3×1 3gun sonra kendi doktoruma kontrole gitmemi soyledi ilk 8haftaya kadarda ara ara bu sorunu yaşamıştım tam bitti derken yine başladı