Feyza12 bende pazar günü kayınvalideme gittim kayınpederim oğluşumun adını beğenmedi yok dalga geçerler çocukla falan diyor eşime bende çaktırmadan dinliyorum eve geldik benim koca kurtlanmış isim arıyor hayırdır dedim dalga geçerler diyor ya dedim git işine baban beğenmedi diye değişemem onların zamanında ali veli vs varmış şimdi böyle moda isimler dedim baktı ben kızıyorum tamam aşkım değişmeyelim demeye başladı anne baba karar vermeli isme biz heveslenmişiz ilk çocuğumuz niye hevesimizi kırıyorlar anlamadım DORUK ÇINAR bu arada ismimiz 😊 neresiyle dalga geçeceklerse ...bence sizde istediğiniz ismi koyun bu sizin hakkınız