senaack Erzurum’da olup Buhara’ya gidenler ultrason görüntü kalitesi çok düşük değil mi bebek büyüğü halde hiç net görünmüyor başkalarına baktım gayet netti mecburiyetten gidiyordum artık devlete gideceğim
Serrax senaack ben de buharaya gidiyorum. Demet hanım doktorum. Çok memnunum. Aksine cihazın görüntüsü çok kaliteli bence. 15.haftadan itibaren her kontrolde mutlaka büyük fotoğraf veriyor ve çok net. 18.hafta ultrason fotoğrafımızda bebeğimizin kime benzediği bile görünüyor valla😊 sizin doktorunuz kim?
senaack Serrax hümeyra doktorum kendisini seviyorum ama cihaz çok kötü hiç bişey anlaşılmıyor bebeğe dair 25 haftadayız
Serrax senaack kızımda ben de hümeyra hanıma gidiyordum evet çok beğenmiyordum görüntü kalitesini,aradan 5 yıl geçince yeni cihaz almışlar demek ki diye düşünmüştüm. Demet hanıma özel cihaz olabilir mi acaba,sanmıyorum ama ya diğerleri de ister sonuçta
senaack Serrax bende aynı ama şaşırdım ya 25 haftalık bebek görüntüyü görsen cihazı neden farklı acaba