Pinarrrrr Slm kızlar gebelikte çok akıntısı olan oluyormu 12+5 deyiz ve çok akıntım oluryor sürekli wc ihtiyacım oluyor bu normal mi sizce 😊
OzturkNazan Pinarrrrr benim ilk zamanlarda çok olmuyordu normaldi 26. Haftadan itibaren yoğun bi şekilde gelmeye başladı şuan 36. Haftadayız yarim saatte bir tuvalete gidiyorum idrara çok sık çıkıyorum akinti da oluyor haliyle günde en az 5 çamaşır değiştiriyorum
lhanMerveGler Tam bende bu soru ile ilgili post açaçaktım ilk sıralar akıntım azdı ama şuan 3,buçuk aylık felan olduk akıntılarım biraz çoğaldı normal mi bu acaba bayanlar yoksa ters giden bir durum mu var 🤔 bilgisi olan yazarsa sevinirim ilk gebeligim
NeslihanPiaAbac Pinarrrrr sarı akındı enfeksiyon belirtisi.Doktorunuza yada sağlıkocağına gittiğinizde söyleyin idrar testi yapılır.İçinizde rahat eder böylece