22 haftalık hamileyim ve bir kaç gündür vajinada ağrı batma böyle düşücek gbi bı his var sızlıyor gibi ilk gebeligimde yaşamadım görünürde bir akıntı veya idrar yolu iltihabı falanda yok neden olur yaşayan varmı çözümü varmı Dr da sormadım netten baktım rahim büyüyor vs vs gibi şeyler yazıyor ben çok rahatsızım bu durumdan