Gzlgzl Ben her gün öğlen 3 gibi oksapar ve bebe aspirni alıyordum dr vermıstı ama bugun unutmusum şimdi içtim yarın saatini yine 3 yapsam sorun olurmu acaba?
halitefe Gzlgzl malesef canım unutup içtiğim saatten aynen devam etmen gerekiyor iğnenin etkisi 24 saat olduğu için erken vurursan bir önceki günün etkisi geçmemiş olur ve kanama yapabilir
Gzlgzl halitefe iğneyi unutmadım canım onu yaptım 30 dk sonra aspirin içerdim onu unutup akşam 8 de içtim ya aspirin akşam içmeye devam etsem birşey olurmu yada 3e geri ceksem aspirini