Snszasla Alara005 Depend, emzirme sütyeni , göğüs ucu kremi , göğüs pedi , bence lohusa takımı yerine düğmeli pijama takımı her zaman kullanmak adına daha kullanışlı olacağını düşünüyorum🤭 , göğüs pompası , normal ped, terlik bunlar yeterli sanırım 🤗
Myssr Alara005 karın büyüdükçe pijamalar rahatsız etmeye başladı beni. ağrı sızı yapıyo lastik sıktıkça mesela. hamile taytı aldım bir de hamile külodu.. doğumdan sonra emzrme atleti ve sutyeni lazım oluyo. yine hemen karın inmediği için bi süre daha hamilelikte giydiklerinden giyiyomuşsn. ben 2 tayt bi pijama altı 4 hamile külodu aldım. bi emzirme atleti iki emzirme sütyeni aldım. ( benim sutyen tercihim sporcu atleti yarım atlet gibi olan ama önünde açılıp emzirmeye müsait olanlardan oldu.) iki tane de pijama takımı alcam önü düğmeli ama hamileler için olandan değil nrmal alcam büyük beden alcam