Kızlar bu sabah uyandigimda beri gıcık tutmuş kuru öksürük şikayetim var akşam olunca tüm hastalıklarda oldugu gibi öksürükte arttı, sıklaştı.
Bunun haricinde boğazımda biseyler içmeme rağmen kuruluk hissediyorum ,başka bir şikayetim yok
Ateş , ağrı vs yok.
Sizce covid başlangıcı olabilir mi ?
benim direncim normalde yüksektir ama ne yazık ki eşimin direnci çok düşük ve en uyduruk hastalığı bile çok ağır atlatiyor
açıkçası eger covid olduysam ona bulaştırmaktan daha çok korkuyorum… :(