koala06 Havvabarut Bende 18+3 üm su gibi birşeyy geliyor göğsümden. Süt oluşumu olduğu içinmiş sormuştum bi hemşire tanıdığıma normalmiş
koala06 Havvabarut Ben ilk sıktığımda fark ettim ama sonradan baktım ki sütyenimde kurumuş lekeyi görünce gece falan akıyor
Havvabarut Edizinannesii önce sıkmıstım sonra biyerde okudum erken doğum sebebi diye sonra sıkmadım şimdide kendi akıyor atletimi islatiyor
Aysesss Bende de akıyor ilk sutyenimde farkettim icinde lekelenme olmustu sonra gogusumden mi geldi diye gece yatarken beyaz atlet giydim sutyensiz baktım gogusumden gelmis sag tarafta daha cok gelmiş sarı renkteydi kuruyunca ama normalmiş 🥰