Merhaba canım anneler. Şubat sonu mart başı gibi kavuşacağız inşallah bebişimize Allah’tan bir şey olmaz ise. Bebeğimiz için alışveriş yapmak istiyorum ama çok çabuk büyüyorlar yenidoğan alma diyorlar. Kış bebeği olacak nasıl birşeyler almam gerek kaç aylık almam gerek kafam çok karıştı. Sizler nasıl yaptınız ya da yapacaksınız alışverişinizi?