Bebegmibkliyrm Arkadaslar. Gecen hafta ogrenmistim hamile oldugumu. Kan degerlerimin artisida gayet iyi. 5 haftalik hamileyim. Sizce yarin doktora gittigimde keseyi gorebilir miyiz. Sizler n zman gordnz keseyi
Nisanurr Bebegmibkliyrm görürsün canım bende 5.haftamda görmüştüm 6+4deyken oğlumu ve kalp atış sesini duymuştum 💙
Zynpkzm Görürsün bence canım bende 5 haftalıkken görmüştük .şmdi 25 haftalık hamileyiz inşaallah gorursun 😍
GldenRzgarAkta Bende 6 haftalık gebeyin pazartesi keseyi gördük 10 gün sonra kalp atışını duyucaz inşallah ❤