baby3_ Kızlaaar 24 haftaya girdik 24+1 var mı aranızda ben gibi. İkiz gebelik kızlarımı bekliyorum nasipse
Kubrasrlozd baby3_ bizdee 24+1 riz 😌 Kızımız olacak inşallahh. Rabbim Sağlıcakla herkese kucağına almayı nasip etsin inşallsh 🤲🏻
baby3_ Buseyvz aaaa aynıyız canım benim de kızlarım olcak nasipse ☺️ Herkesin sağlıklı olsun kucağına sağlıkla alsın bebişlerini . En son ne zaman gittin doktora kaç gramsınız
Zeynepahmett baby3_ erkek canim ikisi de.. sağlıkla gelsinler inşallah.. ya ben hareketleriji bazen çok aşağıda hissediyorum bir de karnım baya aşağıda.. senin de öyle mi?
Zeynepahmett morusevenanne önceki Çarşamba günü ayrıntılı ultrasonum vardi doktora söyledim rahim ağzı uzunluğu iyi dedi. Sorun yok dedi ama karnımın bu kadar aşağıda durması da korkutuyor
baby3_ Buseyvz ben serklaj olduğum için her hafta gidiyorum canım 2 gün önce gittik 635-630 gramdık ama sanki az gibi geldi herkes daha fazla diyo gramı
Buseyvz baby3_ Benim ilk gebeliğim olduğu için pek bir tecrübem yok ama haftasına uyumluysa sorun yok bence bir de bazıları doktordan daha iyi biliyor doktor normal diyorsa içinizi rahat tutun 😊