Arkadaslar hep burda gebe arkadaslarımız nabzım cok yüksek 100 üstü falan diyor acaba bende mi bir sorun var ben su aralar riskli gebelikten dolayı hep yatıyorum yatma halinde 75 80 arası nabzım az yürürsem 95 lere kadar cıkıyor o da nadir su an 8+3 haftalık hamıleyım tansiyonum da hep 7 5 ve 6 4 acaba tansiyon düşüklüğünden dolayı mı nabzım düşük yoksa bende mi bir sorun var ben de öyle nabız yüksekliği carpıntı falan olmuyor merak ettim normal mi diye