Canım doktora gittiysen bir sorun yok dediyse endişelenmene gerek yok gebeliğin ilk 3 ayı maalesef çok ağrılı sancılı geçiyor . Ben de çok paniklemiştim ilk aylarda ama 4. Aydan sonra geçer korkma . Allah sağlıkla hayırla kucağına almanı nasip etsin İnşAllah