İlk bebeğim 20 aylık. Şimdi 7 haftalık hamileyim dokrotum emzirmende sakınca yok dedi. Çok meme düşkünü bir oğlum yok geceleri emiyor sadece. Benim çok fazla bulantım var hiç bir şey yiyemiyorum. Bunun emzirme ile bir ilişkisi olabilir mi bütün büyükler bıraktir artık diyor. Emzirmeyi seviyorum ve niyetim tam 2 yaşta kesmek ama emzirmeyi bırakırsam biraz toparlar miyim yoksa klasik ilk 3 ay bulantısı mi ? Siz neler yaşadığınız emzirirken doğuma kadar emzirdiniz mi kilo alımlarınız nasil oldu tecrübelerinizi paylaşırsanız çok sevinirim