Smyy34 40+6 da normal doğurdum. 41′de suni verilecekti gerek kalmadan suyum gelince kendi sancımı bekledik. o da açılmaya yeterli olmayınca suni aldım. 3 saatte doğurmuştum. eğer bebekte, suyunda, plasentada herhangi bir sorun yoksa bekleyip öyle normal doğum yaptırabilirler. 👍🏼