Arkadaşlar merhaba,
yarın HSG çektiriyorum. Doktorum bana antibiyotik ve ağrı kesici yazmıştı. Ben işlem sonrası içilecek sanıyordum ama şimdi kağıdın arkasına işlem öncesi yazdığını öğrendim. İşlem öncesi antibiyotik ve işlemden yarım saat önce ağrı kesici diyor. Yarın 8de çektireceğim. Bu akşamdan başlasam çok farkeder mi