Merhaba güzel anneler, sizlerle bir konu hakkında danışmak istiyorum; Ben 23 haftalık gebeyim ve covid’i 1 hafta oldu atlatalı. 1 haftadır karantinam bitti ama bende hala tad ve koku kaybı düzelmedi. Sizce normal mi bu? Kayınvalidem “sen korona olmasaydın da yine tad ve koku almayacaktın, hamilelikte böyle şeyler oluyor” Dedi. sizlerde covid atlatan bu duyu kaybını yaşayan var mi? 🤰🏻🥺