Mishi Herkese selam. Gecen sene kasim ayinda bu sene de haziran ayinda kurtaj olmak zorunda kaldim, bebegimin kalp atisi duyulmadi😔 o zamandan beri deniyoruz ama hamile kalamadim. Benim durumumda olan var mi😣
FatRam_1703 Canım öncelikle sabretmek gerekiyor en başında.🤲Bende geçen sene Aralık ayında kürtaj oldum 7 ay sonunda hamile kaldım rabbim tez zamanda kucağını doldursun inşallah 🤲🌺
Mishi FatRam_1703 hayirli olsun insallah.. ben de her ay gectikce endiseleniyorum acaba kurtajlardan sonra bir problem mi oldu diye 😕 insallah sizin gibi olur benim de