Hanifekucuk Kızlaar bıldırcın eti aşeriyorum. Bebeğe zarar verir mi acaba emin olamadım yiyip yememek konusunda. Sizce bir sorun olur mu
deletedmom24 Hanifekucuk iyi pişmişse ve temizlenmişse sorun olmaz da o nerden aklına geldi kız kırk yıl düşünsem canım çekmez😂 zaten çok da lezzetli bişi değil
YazCilegi Hanifekucuk Allahım yareppim nerden geldi aklına 😅 Bugüne kadar duydugum en garip aşeren sensin valla. Hayatımda hiç yemedim,vejeteryanım zaten bilemedim sağlık acısından sakıncası olur mu? Şimdiden afiyet olsun 😋
Hanifekucuk deletedmom24 yaa valla bende yemem hiç. Ama durup dururken aklıma geldi kaç gündür aklımda böyle ama ikilemde kaldım bebeğe zarar vermesinden çekindim 😂😂😂
Hanifekucuk YazCilegi hahaha evet gerçekten ben normalde yemem ben bile kendime şaşırdım 🤣🤣çok teşekkür ederim