symslmz Kızlar merhaba 32+6 günlük hamileyim tansiyonum 11-7 gibi hep bugün 12-9 civarı çıktı düşürnek için napabilirim biraz ayaklarım da şiş hamurişi yemiştim sanırım ondan oldu. Bevek hareketleri düzenli cok şükür
Ozdmrkbraa symslmz yarım limonu sıkıp çay bardağına koy canım üzerine su ekle biraz dinlen çok aşırı yüksek olmadığı için düşer daha da düşmezse ensene başına soğuk su kompresi yap ben öylelikle düşürdüm hep
Msydn6 symslmz limonlu su iç canım çıktıkça tuzu şeker artık komple kes bence bu haftadan sonrada ben ilk gebeliğimin son ayında senin haftalarında yakalandım gebelik zehirlenmesi geçirdim yüksek tansiyon protein kaçağı bide aşırı ödemim vardı
symslmz Msydn6 tatlıya cok düşkünüm ya kesemiyorum ama tuzu azaltacağım inşallah bende de olmaz size de cok gecmiş olsun :)
Msydn6 symslmz teşekkürler sizede inşallah🌸 çok kendini yorma ayakta uzun süre sabit kalma tabi harekette et uzandığından ayaklarını yüksekte tut sürekli altına yastık koy bu basit önlemler yine işe yarıyor
Ayse-12 Merhaba anneler bende 35 haftalık gebeyim dün gece kafamın arkasından şiddetli bir agrı girdi sabah kalktgmda tansiyonum 12 8 di sanırsam tansiyonum cıkmıs ve hala baş agrım gecmedi böyle olan varmı normalmi
symslmz Ayse-12 normalde kaçlarda tansiyonunuz mesela şu an benim 12/8 ama hiçbişi hissetmiyorum 🤷🏻♀️