Keskinoglu Kızlar şuan 36 haftalık hamileyim ve malesef testim pozitif çıktı.. 10 günlük izolasyondayim..normalde cihan hastanesine gidiyordum 10 gün içinde acil doğum olması halinde hastane kabul etmiyormus..Kabul eden özel bir hastane var mı acaba izmitte…
cloverart Keskinoglu cuma günü medikal İzmit hastanesinde randevum vardı. Kendi doktorum kovit olduğu için başka bir doktora gittim. Oda devlet hastanesinde yer kalmadığından pozitif hastanın doğumunu bize yönlendirmişler dedi. Medikal ile görüşün isterseniz böyle bir durumda ne yapılıyor diye. Daha 36dasınız kötü düşünmeyin. Mecbur kalınırsa önlem alınarak doğum gerçekleştirilir. Konak hastanesi doğum öncesi test yapıyor ve pozitif ise önlem alınarak doğum gerçekleştirildiğini söylemişlerdi ama bu baya oldu. Oraylada görüşebilirsiniz.
fndckp Canım bende aynı şekilde 23 haftalık hamileyim. Cihan hastanesine gidiyorum doğum olması durumunda sadece Sopalı doğum yaptırıyor dediler.
cloverart Keskinoglu doktor yönlendirmişler dedi ama aldılar mı doğuma ne yaptılar bilmiyorum🤷🏼♀️ Danışırsınız.