Merhaba, bu ot hakkında herkes başka bi şey diyor ama doğum başlamadan suya koyup suyunu içince doğumun başlayacağını açılma olacağını söyleyenler de var, açılma olduktan sonra suya koyunca kalan açılmayı sağlayacağını söyleyen de var. Tam bilgisi olan var mı???