Sedanur28 aylh4467 sibel barut ❤️bir kaç doktora gittim memnun kaldığım tek o oldu bende burdaki önerilerle buldum doktorumu 😊
Sedanur28 Ben 30 tl ye muayene oluyorum emniyet indiriminden yararlanıyorum normal muayene ücreti 150 tl diye biliyorum