Deteledmom21 14.haftamdayim cinsiyeti ogrendim (erkek) mide bulantim yok denecek kadar az karnim belirginlesti ve kasik agrisi cekiyorumm sizde durumlar nasil??
Sevmmmm Deteledmom21 23.haftama yarın giriyorum inşallah 🥰 şimdilik her şey yolunda oğlum olacak benim de çok şükür 🤩 detaylı ultrason da yatırdım bir sorun görünmedi çok şükür gerçi doktorumdan çok da memnun kalmadım ama napalim 🤷🏻♀️ bebeğimin hareketleri her zaman düzenli olmuyor bazen çok net bazen sadece kıpırtı bazen hiç hissedilmiyor. Arada mide yanmasi, sıklıkla uyluk kemiği ağrısı yaşıyorum o zorluyor gerçekten . Onun haricinde gayet iyiyiz çok şükür ❣️ bu arada artık ciddi ciddi acikmaya başlıyor insan yiyorsun birkaç saat içinde sanki hiç yememiş gibi oluyorsun falan 🤦♀️ şimdiye kadar 4 kilo aldım umarım çok almam 🙏
ulviyedemirbas2 Deteledmom21 17cı haftadayız hamile kaldığından berı kusma hıç keçmedı hala da var doktor ilac yazdı bel bacak ağrısı cok 🤦♀️
Gigy Deteledmom21 bence en rahat dönemler 🤩sadece bebisimi merak ediyorum nasıl diye her hafta gidiyorduk artık 3 haftada bir gidiyoruz ,bulantı kusma yaşamadım zaten hiç, ama halsizlik vs onlar kalktı tabi ,hepimiz sağlıcakla kavuşalım yavrularımıza 🙏🎈
nisanmaral Deteledmom21 16+4teyim sıkıntı yok iyi gidiyor, karın çıkmaya başladı hoşuma gidiyor 😅 alışverişe yavaştan başladım indirimler geliyor malum 😄 hareket hissetmeye başladım sanırım çok güzel 😍 diğer kontrol 18.haftada gün sayıyorum 😍
Mlk84 Haftadayım,kızım hareketli maşallah durmuyor 😁 arada kasık ağrım oluyor ama şiddetli değil .bulantım hiç olmadı,diğer gebeliğimde de olmamıştı. Bu nedenle iştahım hep açık 🤣arada keşke bulantım olsa diyorum yani 🤦🏽♀️
Deteledmom21 Mlk84 Ben nerdeyse her Sabah kustum ama kusup tekrar yiyordum:)) masallah canim benim hareketleri ne zaman hissetmeye basladin
Mlk84 Deteledmom21 10 gündür hissediyorum canım ama benim 2. Olduğu için tecrübeden dolayı olabilir 😉
Bihto 14+2 Kasık ve bel ağrısı var onun dışında güzel ilerliyor hersey. Bir de ara sıra akıntım oluyor şeffaf kokusuz doktor normal dedi ama yaşayan var mı acaba
Deteledmom21 Bihto Evet bende de oldu Bana da normal dedi . Dün kasik agrim icin acil gittim. Meshanen dolu tuvalet hissin olmasa bile surekli tuvalete cik dedi gercekten oyle yaptim ve bugun iyiyim
Mrvesahn Bihto bende 14+0 oldum bugün yoğun bir kasık ağrısı yaşadım hatta doktora gitmeyi bile düşündüm sonra geçti hafifledi akıntı bende de oluyor bazen seffaf bazen kremsi bi yapıda sanırım normal aynı şeyleri yaşıyoruz aynı haftalar Rabbim korusun
Suzii-90 Bende 15 haftalik 12 de baktık erkeğe benzetti ama 14 baktı göstermedi 🙈 haftaya kontrolüm bakalım en önemli olan hayırlı sağlıklı olması tabi ama meraktan da çatlicam😀
morusevenanne Sevmmmm biz de 23 olduk cinsiyetimiz erkek ve ben de 4 kilo aldım 😂 aynı şekilde benim de doktor hakkında soru işaretlerim var 🙂
hulya1esila Sevmmmm benimde yarın 22 haftam bitiyor aynıyım sanırım.bende oğlumu bekliyorum çok şükür detaylida da bir sıkıntı çıkmadı bazen çok hareketli bazen gün boyu uyuyor sanırım 😂
Sevmmmm Deteledmom21 bana 4 bile fazla geliyor şimdiye kadar hiç bu kiloyu görmemiştim o yüzden sanırım tartıya her çıktığımda gözüm fal taşı gibi açılıyor resmen 😂
Gzlgzl Ersoylurkye bende 14+ 4🤗 baya zaman mide bulantısı yasadım suan bel agrısı arada kasık agrısı ve şeffaf akıntı yasıyorum
Edakuz58 14 +2 yiz cinsiyet ögrenmedim henüz gec ögrenmek istyorm aslnda .sol kasik tarafm agriyor siskinlik gaz derken evet benmde gobs var 😅
Suzii-90 Deteledmom21 kız maşallah baya ben burdayım diyor küçük beyefendi Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah 🤲