elfaksyy 13 haftaya gircem acaba cinsiyet belli olur mu ?sizler hangi haftada öğrendiniz cinsiyet ler nedir.Bakalim çoğunluk kız mı erkek mi??
Edizinannesii elfaksyy 10+6 da oğlumun olacağını öğrendim 38. haftadayiz büyük bi heycanla bekliyoruz oğlumuzu 🥰
Ylzozprn 13 de öğrendim ama 16 yı bekliyorum kesinleşmesi için büyük ihtimal kız dedi ilk oğlumu 11.haftada yüzde seksen erkek demişti
Arasinannesiii elfaksyy 10da öğrendik biz genetik testiyle ama o günkü komtrolde de görünmüştü pipisi